Solsona. Pren possessió del càrrec un agent de la Policia Local de Solsona

Aleix Solé i Ribera ha pres possessió aquesta setmana del càrrec de funcionari de carrera com a agent de la Policia Local de Solsona en un breu acte a la sala de plens del consistori. Solé va superar el concurs oposició convocat per l’Ajuntament el 2019 i el curs posterior de formació a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. Així mateix, ha realitzat sis mesos de pràctiques a la ciutat.

Amb Aleix Solé, que ha promès el càrrec davant l’alcalde i responsable de Governació, David Rodríguez, en aquests moments la plantilla de la Policia Local solsonina és integrada per vuit agents de carrera, un en formació, tres interins i el cap. L’Ajuntament publicarà properament la convocatòria d’un nou concurs oposició per cobrir tres places més d’agent.