Ple de constitució de la Diputació de Barcelona

El dijous 11 de juliol, a les 12 del migdia se celebrarà el Ple de constitució de la Diputació de Barcelona a la Sala de Plens de la corporació (edifici Can Serra, Rambla de Catalunya, 126. Barcelona).

Durant la sessió de constitució prendran possessió del càrrec els 51 diputats de la demarcació de Barcelona i s’escollirà el nou president de la Diputació. Segons els resultats de les últimes eleccions municipals, la nova composició del Ple és la següent: PSC-CP 16 diputats; ERC-AM, 16; JUNTS, 7; ECG (En Comú Guanyem), 5; Cs, 4; PP, 2; i TxT (Tot per Terrassa), 1.

Els mitjans de comunicació podran seguir el Ple des de la sala de premsa habilitada al vestíbul de la seu de la Diputació de Barcelona a l’edifici de Can Serra. Des d’allà, ràdios i televisions es podran connectar al senyal institucional facilitat per La Xarxa. A més, també es podrà seguir en directe a través de www.diba.cat i des de youtube.