La 8a edició de la Fira de l'Oli de Juncosa preveu vendre 200.000 litres d'oli

La Diputació de Lleida dóna suport a la Fira de l'Oli i productes d'elaboració artesana de Juncosa, que comptarà amb 35 expositors

La 8a edició de la Fira de l'Oli de Juncosa se celebrarà el pròxim cap de setmana amb una previsió de vendes d'oli superior a les de l'any anterior, ja que s'espera batre el record i vendre uns 200.000 litres.

La Diputació de Lleida ha acollit aquest dilluns la presentació de la fira als mitjans de comunicació i ha comptat amb la presència del vicepresident tercer, Gerard Sabarich, juntament amb l'alcalde de Juncosa, Lluís Dalmau, i el president de la cooperativa agrícola Sant Isidre de Juncosa, Enric Mateu.

El diputat i vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, ha destacat l'excel·lència d'aquest producte de màxima qualitat que elabora la cooperativa de Juncosa, l'oli extra verge Les Cabanes, fent una crida al seu consum. 'Des de la Diputació de Lleida fem una aposta ferma i decidida pels productes de qualitat i de proximitat, com en el cas de l'oli', ha dit.

També ha afirmat que des de la Diputació de Lleida s'aposta per l'organització de fires arreu del territori lleidatà, com la Fira de l'Oli de Juncosa, ja que serveix per posar en valor els productes de qualitat i de proximitat de les nostres comarques, a més de crear riquesa i promocionar el poble i les Garrigues.

Així mateix, l'alcalde de Juncosa, Lluís Dalmau, ha convidat tothom a gaudir del poble, del seu entorn (com la ruta de les cabanes de volta) i de les activitats organitzades (com l'esmorzar popular de diumenge al matí).

L'alcalde ha afegit que aquest any el nombre d'expositors de productes artesans ha augmentat fins als 35 i es preveu que s'arribi als 1.000 visitants.

1448287204Fira_oli_Juncosa_001.JPG
Fitxer adjunt: 1448287204NP_Fira_oli_Juncosa_2015.pdf