Articles

Els Bombers de la Generalitat donen per extingit l'incendi forestal del Baix Empordà

El voltant de les 19.00 hores, els Bombers de la Generalitat han donat per extingit l’incendi forestal del Baix Empordà, que es va declarar el passat diumenge dia 16 de març.

Al llarg del dia, quatre dotacions terrestres amb el suport d’un helicòpter bombarder, han estat repassant el perímetre per assegurar-se que no quedessin conats encara actius i han acabat de remullar aquelles zones que puntualment fumejaven.

Recordem que l’incendi, que es va donar per controlat el passat dilluns, 17 de març, al voltant de les 20.30 hores, va afectar 359 hectàrees de vegetació forestal dels municipis de Calonge, Palamós, Vall-llobrega i Forallac. La major part de vegetació afectada pertany al PEIN Massís de les Gavarres.

La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) ha donat per finalitzada la Prealerta del Pla especial d’emergències per incendis forestals a Catalunya (INFOCAT).