Es manté l'ALERTA del Pla INUNCAT fins que es normalitzi el cabal dels rius

Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) informa que manté l’ALERTA del Pla INUNCAT (Pla especial d'emergències per inundacions a Catalunya) d’acord amb les previsions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) i per les afectacions que es preveu que es derivin de l’episodi de pluges que s'ha produït, bàsicament per l’acumulació de grans quantitats aigua i els cabals elevats de diverses conques fluvials.

Avui l'episodi anirà clarament a la baixa però es segueix amb especial atenció els cabals dels rius Ter, Fluvià, Anoia i Besòs, per les aigües que han anat recollint aigües amunt. Mentre no es normalitzi aquesta situació es mantindrà l'alerta del Pla INUNCAT.

També caldrà estar atent a la força del vent en ambdós extrems del país.