Protecció Civil de la Generalitat manté ALERTA del Pla INUNCAT

Es demana molta precaució a les comarques de Girona, especialment a prop de rius i rieres

Protecció Civil de  la Generalitat (DGPC) manté en ALERTA el Pla INUNCAT pel risc derivat de la intensitat i acumulació de pluges. Es demana extremar la precaució allà on plogui fort i on s’hagi acumulat grans quantitats de pluja en els darrers dies.

Des de que va començar el temporal, s’han superat els 100 l/m2 acumulats en 24 hores a la major part del litoral, i en les darreres 24 hores a la zona de Girona. Caldrà extremar les precaucions, especialment a les comarques gironines i evitar les zones pròximes a rius i rierols que poden baixar amb molta aigua.