Incendi de vegetació a Vallirana (Baix Llobregat)

A les 18.57 hores, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’un incendi de vegetació al serrat de Sant Silvestre proper a la urbanització la Selva Negra Catalana del  municipi de Vallirana (Baix Llobregat).

En les tasques d’extinció s’han activat vuit mitjans aeris i 24 vehicles terrestres dels Bombers de la Generalitat.
Pel moment, les persones de les urbanitzacions properes a la zona de l’incendi no han estat desallotjades, però els efectius dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local  estan informant als veïns que no surtin dels seus habitatges.

Recordar que Protecció Civil de la Generalitat té en PREALERTA el Pla especial d’emergències per incendis forestals de Catalunya INFOCAT des d’aquest matí.