Controlat l'incendi forestal de Salo (Sant Mateu de Bages)

Cap a tres quarts de set de la tarda, els Bombers de la Generalitat han donat per controlat el foc que afecta des d’ahir el nucli de Salo, a Sant Mateu de Bages.

Durant tot el dia d’avui han treballat una vintena de dotacions terrestres i dos mitjans aeris de Bombers de la Generalitat, que han estat remullant el perímetre afectat i apagant possibles revifalles. Al llarg de les pròximes hores, els vehicles s’aniran retirant paulatinament i la previsió és que aquesta nit hi quedin vuit vehicles de retén.

Segons les últimes dades del Cos d’Agents Rurals (CAR), han cremat 21,3 hectàrees de vegetació (16,9 de vegetació forestal i 4,4 de vegetació agrícola)

Al lloc dels fets avui també s’hi ha desplaçat una patrulla del Cos de Mossos d’Esquadra.

Font: Premsa Bombers Gencat