El material relacionat amb els esports de neu i amb el ciclisme ocuparà bona part de l’oferta del VideSport, el mercat de segona mà de la Massana, que té l’objectiu de fomentar la reutilització dels productes.
El VideSport s’organitza a les portes de la temporada d’esquí, un moment en que moltes famílies busquen equipaments de neu (esquís, botes ulleres, cascs, anoracs...), tot i que s’hi podrà trobar roba i material de moltes disciplines. També hi haurà molta varietat de productes relacionats amb la bicicleta, ja que el mercat compta amb la col·laboració d’Andona Club i, a més, cada cop hi ha més aficionats al ciclisme. Per això hi haurà des de bicicletes a mallots, cascs o sabates.
D’altra banda, el Bàsquet Club Morabanc Andorra continua col·laborant amb aquest esdeveniment, amb un parada solidària on es poden trobar samarretes de diferents temporades i altres productes del club.
El mercat comptarà amb una vintena de places que s’instal·laran a la sala de la Closeta. “Hi ha hagut un alt interès en muntar parada, ja que hem ocupat tot l’espai disponible. Animem a tothom a venir a comprar material de segona mà perquè realment hi haurà productes molt interessants i en molt bones condicions”, assegura la consellera de Comerç i Dinamització, Bet Rossell, que recorda, a més, l’efecte dinamitzador del mercat.
Els horaris seran: divendres, 14 de novembre, de 17 a 20 h; dissabte, 15 de novembre, d’11 a 20 h; i diumenge, 16 de novembre, d’11 a 14 h.
Andorra
Una vintena de places amb material esportiu de segona mà, al VideSport de la Massana
- 10 Novembre 2025
- La Massana
- Redacció
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
