La Biblioteca comunal d'Encamp va acollir ahir l'inici del 3è cicle 'Tardor d'Opera', una activitat que cada any aplega a més amants i encuriosits del món operístic.
El cicle compta amb un total de 9 sessions que es basen en l'audició guiada a mans de l'expert Mario Raviola.
Enguany, les sessions giren al voltant de Puccini i les seves obres de la maduresa: des de Tosca fins a Turandot. A més, durant la darrera sessió es farà una cloenda molt especial que comptarà amb un recital operístic en directe que inclourà una vocalista, una pianista i un quartet de corda.
Segons destaca Raviola, "Puccini forma part del que es considera verisme, juntament amb altres compositors de la mateixa època, com Ascani o Leoncavallo. I és un passatge entre l'òpera romàntica de Verdi i l'òpera més contemporània com pot ser la de Ligeti o Xostakóvitx".
Formació i Ocupació Andorra
Tret de sortida del 3è cicle de 'Tardor d'Òpera' a la Biblioteca d'Encamp amb una gran acollida
- 08 Octubre 2025
- Encamp
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.