dimecres, 27 de Agost de 2025
Agenda Turisme i Gastronomia

Presentació de la campanya gastronòmica - La Cuina del Cim i Tomba 2025 - Tossa de Mar

Presentació de la campanya gastronòmica - La Cuina del Cim i Tomba 2025 - Tossa de Mar

Aquest divendres 29 d’agost, a les 11.00 h, la plaça Espanya de Tossa de Mar acollirà l’acte de presentació de la campanya gastronòmica “La Cuina del Cim i Tomba 2025”, organitzada conjuntament per l’Ajuntament de Tossa de Mar i l’Associació de la Cuina Tradicional Tossenca.

L’acte comptarà amb un showcooking en directe a càrrec del xef Xavi Lores, del restaurant Can Simón, que elaborarà en viu el tradicional plat mariner de Tossa: el Cim i Tomba. En finalitzar, es podrà gaudir d’una degustació dels plats preparats pels restaurants participants.

Enguany, hi prenen part Bahia, Can Carlus, Can Gol, Can Pini, Can Simón, Capri, Castell Vell, El Petit, Marina, Mestre d’Aixa, Minerva, Sa Barca, Sa Muralla, Tursia, Victor i Victoria, establiments que durant tot el mes de setembre oferiran menús amb el Cim i Tomba com a protagonista.

La campanya es desenvoluparà de l’1 al 30 de setembre i té com a objectiu posar en valor aquest plat emblemàtic de la cuina tossenca, que s’ha convertit en un autèntic símbol gastronòmic del municipi. Alhora, representa una acció de promoció econòmica i turística que ofereix un atractiu més al poble una vegada finalitzat el mes d’agost.

 

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.