dimecres, 11 de Juny de 2025

Nova edició del cicle de 'Concerts al Terrat' a l'Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus

Nova edició del cicle de 'Concerts al Terrat' a l'Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus

Els dies 11 i 13 de juny el terrat del centre tornarà a ser escenari especial per a dos concerts a càrrec de Quartet Nerina i el Duet Elysium

Nova edició del cicle 'Concerts al Terrat' organitzat per l'Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus. Un any més, el terrat de l'edifici de la Diputació al carrer del Vent es converteix en l'escenari especial i únic per a dos concerts de música de cambra. Una proposta cultural amb un paisatge urbà singular, on destaca la Prioral de Sant Pere.

El dimecres 11 i el divendres 13 de juny a dos quarts de nou del vespre el terrat de l'escola i conservatori de la Diputació a Reus, acollirà dues actuacions amb les teulades reusenques de decorat.

El primer dels concerts anirà a càrrec del jove Quartet Nerina, guanyador del segon premi del XIX Concurs Higini Anglès, i integrat per Iker Ortega Salazar (violí), Eva Martínez Pardos, (viola), Gabriel Serrano Useche (violoncel) i Susana Gargallo Navarro (piano), que oferiran un repertori variat de música de cambra amb peces de Schumann, Turina i Salazar.

El divendres 13, serà el torn del Duo Elysium, guanyadors del XVIII Concurs de Música de Cambra Higini Anglès. El duet format per Eduard Moya Crespín (violí) i Oriana Larisa Kemelmajer Alias (piano), tocaran peces de Schubert, Clarke i Guinovart.

Els concerts són gratuïts amb invitació, que es pot recollir a la consergeria de l'Escola i Conservatori de Música, al carrer de Sant Jaume, el mateix dia del concert entre les 17 i les 19 hores. Donat que l'aforament és limitat a 65 persones només es podran recollir dues invitacions per persona.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.