La 33a edició de la cursa de la Sant Silvestre s’ha celebrat aquest dissabte amb un total de 700 participants, una xifra que confirma la consolidació d’aquesta prova de caràcter popular com a cita esportiva per acomiadar l’any. En aquest sentit, el cap de servei del Departament d’Esports ha destacat la bona acollida de les novetats i l'esperit esportiu malgrat el mal temps.
En aquest sentit, les novetats han contribuït a incrementar-ne l’atractiu i a assolir un nou rècord de participació. Entre aquestes, destaquen la modificació del recorregut per a les categories Júnior i Absoluta, els premis dels sortejos i del concurs de disfresses, així com el concert musical del grup Els Senyora.
Un any més, la cursa popular ha permès tancar l’any d’una manera saludable i en comunitat, alhora que fomenta la pràctica esportiva i la participació ciutadana.
Andorra
Més de 700 inscrits en la 33a edició de la cursa Sant Silvestre
- 24 Desembre 2025
- Sant Julià de Lòria
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
