L’obra de teatre “Le porteur d’histoire”, d’Alexis Michalik, ha omplert aquest vespre la Sala de Festes del Complex esportiu i Sociocultural d’Encamp. La representació forma part del Cicle Cultural d’Encamp i de la programació de la Saison Culturelle que l’Ambaixada de França a Andorra promou per a la temporada 2025-2026,
"Le porteur d’histoire" tracta la història de Martin Martin i el descobriment d’un quadern escrit a mà que el portarà a una recerca a través de la història i els continents. Quinze anys més tard, una mare i una filla desapareixen misteriosament atretes per la història d‘un desconegut, a la recerca d’una pila de llibres que contenen un estrany calze i un tresor colossal, acumulat al llarg dels segles per una llegendària societat secreta. Es tracta d’una obra guardonada l’any 2014 amb els premis Molière a millor autor i millor posada en escena.
Andorra
L'obra de teatre “Le porteur d’histoire” omple la Sala de Festes del Complex d’Encamp
- 21 Gener 2026
- Encamp
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
