dijous, 27 de Març de 2025

La màgia del Caga Tió brilla a Sant Jaume de Llierca

La màgia del Caga Tió brilla a Sant Jaume de Llierca

Malgrat un inesperat tall de llum que va afectar el municipi durant diverses hores, la màgia del Tió no es va veure interrompuda i va continuar omplint d'alegria els més petits. Al voltant de 60 infants es van reunir a la Plaça del Centre Cívic per viure una de les tradicions més estimades del Nadal català.

El Tió, carregat de regals i il·lusió, va sorprendre els nens i nenes amb mandarines, caramels, monedes de xocolata i un llapis especial del Tió, recordant que la màgia de Nadal va més enllà de qualsevol adversitat tècnica.

L’acte va transcórrer en un ambient festiu gràcies a l’organització i la implicació dels voluntaris i famílies que van mantenir l’esperit viu malgrat les dificultats.

Lourdes Barris, regidora de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Sant Jaume de Llierca, va declarar: "El Tió és una tradició arrelada que ens recorda la importància de compartir moments màgics en família i comunitat. Tot i l’imprevist del tall de llum, hem pogut gaudir d’un vespre ple d’il·lusió i somriures. Agraïm la paciència i col·laboració de tothom. La màgia de Nadal sempre troba el seu camí."

Aquest esdeveniment reforça el compromís del municipi amb la preservació de les tradicions i la creació d’espais d’esbarjo i convivència per als més petits.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.