Coincidint amb el Delta Birding Festival, els patronats de turisme de les diputacions de Tarragona i Lleida impulsen aquesta acció per promocionar l'eix Ebre-Secans-Pirineu com a destinació ornitològica
Influenciadors nord-americans experts en ornitologia s'han interessat aquest cap de setmana per les Terres de l'Ebre com a destinació europea de primer nivell per a l'observació d'aus. Coincidint amb el Delta Birding Festival, realitzat a Món Natura Delta de l'Ebre, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida han impulsat la visita d'aquests especialistes, en el marc del projecte Birding Ebre Pirineus que té per objectiu promocionar l'eix Ebre-Secans-Pirineu com a destinació ornitològica.
Bonner Black (USA), influenciadora i experta en la difusió de vídeos d'observació d'ocells, i Travis Layton (Canadà), especialitzat en la divulgació del birding i en la fotografia de natura, juntament amb Manu Mojarro, fundador de Wild Doñana, compromès amb la conservació i l'ecoturisme responsable i empresari als Estats Units per captar turistes nord-americans, són els tres influenciadors que han participat d'aquesta acció. Durant la seva estada a les Terres de l'Ebre, han visitat la Reserva Natural de Sebes, el Parc Natural dels Ports o el mateix Delta Birding Festival, entre d'altres.
Les Terres de l'Ebre també s'han promocionat com a destí ornitològic al Delta Birding Festival amb un estand propi. El president del Patronat de Turisme de la Diputació, Enric Adell, ha visitat aquest espai on s'ha donat a conèixer als visitants els atributs diferencials que fan de les Terres de l'Ebre una de les millors destinacions on practicar l'observació d'aus.
Cultura i Història Entorn i Territori Turisme i Gastronomia
Influenciadors nord-americans s'interessen per les Terres de l'Ebre com a destinació europea de primer nivell per a l'observació d'aus
- 22 Setembre 2025
- Tarragona
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.