L’Ajuntament de Banyoles obrirà el proper dilluns 2 de febrer el període per sol·licitar les Ajudes al Transport 2026 per aquells estudiants empadronats a Banyoles, que tinguin entre 16 i 25 anys i que estiguin cursant estudis postobligatoris a fora del municipi. Aquestes ajudes, que cobreixen els viatges de les línies Girona-Olot i Barcelona ciutat o campus Bellaterra (Universitat Autònoma de Barcelona), es poden sol·licitar fins el 27 de febrer.
Els joves entre 16 i 25 anys empadronats a Banyoles i que estiguin cursant el primer o segon curs d’estudis postobligatoris (batxillerat, cicle, universitat, etc.), podran demanar les Ajudes al Transport que proporciona l’Ajuntament de Banyoles pe aquest 2026 durant, pràcticament tot el mes de febrer. Ariadna Llop, regidora de Joventut apunta que “aquells joves que es vulguin beneficiar d’aquestes ajudes poden presentar la documentació necessària tant a l’Oficina Jove Cal Drac com a l’Ajuntament fins el 27 de febrer”. Entre els requisits per poder fer la sol·licitud hi ha el de tenir el Carnet Jove BNY que s’expedeix des de l’àrea de Joventut.
Les Ajudes al Transport inclou una targeta 50/30 de la línia regular d’autobús Girona-Olot i una targeta de 10 viatges de la línia regular d’autobús direcció Barcelona ciutat o el campus de Bellaterra.
El tràmit es pot fer telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Banyoles o també presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, demanant cita prèvia al 972 570 050, o a l’Oficina Jove Cal Drac, matins de dilluns a divendres de 9 del matí a 1 de la tarda i les tardes de dilluns, dimecres o dijous de 2/4 de 5 a 7 de la tarda. Els joves interessats en obtenir les targetes de la línia regular d’autobús Girona – Olot, Barcelona o Bellaterra, hauran de presentar la sol·licitud, que es troba a la web plaestanyjove.cat, el DNI/NIE/passaport i la matrícula del curs al qual s’ha fet la inscripció, o un certificat de secretaria conforme s’està cursant 1r o 2n. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el divendres 27 de febrer
Els joves de 16 a 25 anys de Banyoles podran demanar les Ajudes al Transport durant el mes de febrer
- 30 Gener 2026
- Banyoles
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
