dimecres, 15 de Octubre de 2025
Andorra

El Vide Dressing Tardor celebra aquest cap de setmana el seu desè aniversari

El Vide Dressing Tardor celebra aquest cap de setmana el seu desè aniversari

El mercat de roba i complements de segona mà, el Vide Dressing de la Massana, donarà el tret de sortida aquest divendres, a les 16 h, amb un recorregut de les autoritats comunals per les diferents zones d’estands habilitades a la Closeta i a les Fontetes.

Els horaris seran: divendres, 17 d’octubre, de 16 a 20 h; dissabte, de 10 a 20 h; i diumenge, de 10 a 14 h.

Participaran en aquesta desena edició de tardor una vuitantena de parades que portaran tot tipus de producte, des d’abrics i vestits a collarets o bosses de mà. L’únic requisit per poder participar al Vide Dressing és que la roba i els complements estiguin netes i en bon estat, ja que l’objectiu d’aquest esdeveniment és allargar la vida dels productes i fomentar l’economia circular. De mitjana, aquest esdeveniment aconsegueix donar sortida a unes 5.000 peces en cada edició.

“Després d’una dècada, el Vide Dressing ha aconseguit crear hàbits de consum sostenible. Cada cop són més les persones que venen a comprar productes de segona mà, sobretot amants de la moda que busquen peces exclusives però també molta gent que vol renovar el seu armari a preus baixos”, afirma la consellera de Dinamització, Bet Rossell.

El Vide Dressing s’organitza dos cops l’any, a la primavera i a la tardor, coincidint amb l’època de canvi d’armaris.

 

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.