Les activitats començaran a les 10 h amb la Trobada de Germanor a Terra Negra, on hi participaran els municipis de Tossa de Mar, Llagostera, Caldes de Malavella i Vidreres.
A les 11:30 h, la cobla “Santa Maria de Blanes” oferirà un concert.
A les 12 h del migdia tindrà lloc la hissada de la Senyera, l’ofrena floral i la lectura de manifestos, amb la col·laboració especial de la soprano Natàlia Carballido. L’acte finalitzarà amb un piscolabis per a tots els assistents.
Per tancar la Diada, a les 20 h, el teatre acollirà la comèdia “Toc Toc: una comèdia molt neutòrica!”, una proposta divertida per gaudir amb tota la família.
Cultura Agenda
El municipi de Vidreres celebrarà la Diada Nacional de Catalunya l’11 de setembre amb un seguit d’actes oberts a tota la ciutadania.
- 10 Setembre 2025
- Vidreres
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
