dilluns, 13 de Octubre de 2025
Andorra

El Comú entrega 5.000 euros a l’Associació de Familiars per la Salut Mental recaptats en el 8è Trofeu de bàsquet

El Comú entrega 5.000 euros a l’Associació de Familiars per la Salut Mental recaptats en el 8è Trofeu de bàsquet

El Comú d’Escaldes-Engordany, amb la col·laboració del BC MoraBanc Andorra, ha fet entrega d’un xec de 5.000 euros a l’Associació de Familiars per la Salut Mental.

L’aportació econòmica prové de la recaptació obtinguda de la venda d’entrades de la vuitena edició del Trofeu Escaldes-Engordany de bàsquet. Un partit que va celebrar-se al Prat Gran a meitat de setembre i que va enfrontar, en partit amistós de pretemporada, al Morabanc Andorra i el Hiopos Lleida.

L’entitat destinarà els diners al programa ‘Horitzó’, un projecte de suport i socialització destinada als integrants de l’entitat

L’Associació de Familiars per la Salut Mental destinarà els 5.000 euros al programa Horitzó, que funciona des de fa 13 anys i té per objectiu oferir un conjunt de recursos als seus integrants per afavorir la seva socialització. El projecte inclou tallers de música, art, ceràmica i classes d’anglès, així com sessions de ioga i sortides amb gossos terapèutics. A més, la iniciativa també contempla excursions a la muntanya, visualitzacions i tertúlies al voltant d’una pel·lícula concreta.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.