La setmana passada el departament d’Educació de la Generalitat ha confirmat que es mantindran les sis línies per al primer curs d’Educació Infantil, per als infants nascuts el 2022, que aquest any fan tres anys.
En un principi el departament havia plantejat l’escenari de reduir l'oferta a cinc línies, fet que hauria compromès el nivell de qualitat i hauria augmentat la ràtio dels grups a les escoles.
Actualment, hi ha quatre línies als dos centres públics l’Aldric i el Puig d’Arques i dues més a l’escola concertada, la Salle.
Després de diverses converses a la taula de planificació amb el departament d’Educació, que inicialment plantejava reduir una de les línies, el consistori va insistir en la necessitat de mantenir les sis línies al municipi.
Finalment, aquesta setmana ha arribat la confirmació que es mantindrien les sis línies, continuant amb el model que hi havia fins ara.
L’alcalde, Pau Presas, comenta que “celebrem la confirmació del manteniment de les sis línies, després de diferents peticions al departament i al delegat del Govern a Girona, quan va visitar Cassà, aquesta era una necessitat per mantenir el bon nivell de qualitat educatiu a les aules”
Les places per al curs vinent s’assignaran a partir del 16 de juny i les famílies podran formalitzar les matrícules a partir del 25 de juny.
Cassà mantindrà les sis línies d’educació infantil d’I3 el curs vinent
- 19 Maig 2025
- Cassà de la Selva
- Redacció

Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.