divendres, 10 de Abril de 2026
Cultura i festes Agenda

Santa Coloma de Farners celebra un any més les Caramelles amb un ampli programa d'activitats per Pasqua

Santa Coloma de Farners celebra un any més les Caramelles amb un ampli programa d'activitats per Pasqua

Santa Coloma de Farners tornarà a viure, un any més i amb motiu de la Pasqua, la tradicional cantada de caramelles i altres cançons a càrrec dels Cantaires de Farners. El programa d'enguany inclou diverses activitats que tindran lloc entre el Divendres Sant i el dimarts posterior a Pasqua.

Els actes s'iniciaran el divendres 3 d'abril amb el tradicional concert de Divendres Sant, que se celebrarà a les 6 de la tarda a l'Auditori Municipal. La Flama de Farners hi presentarà l'espectacle "Terra de Monestirs". Per assistir-hi caldrà adquirir entrada anticipada a www.culturascf.cat o a taquilla.

L'endemà, dissabte 4 d'abril, tindrà lloc la cantada de caramelles a càrrec dels Cantaires de Farners, amb l'acompanyament al piano d'Èlia Masferrer i a la guitarra d'Emilio Sánchez. L'actuació es farà a les 11 de la nit a la plaça Farners, sota les Mesures. El repertori inclourà les peces La nit més bella (Vals-Caramelles) de Josep Carbó Vidal, Somni (Sardana) de Manel Saderra Puigferrer, Un colomenc a l'Havana (Havanera) d'Emilio Sánchez Rubio, La puntaire (Sardana) de Lluís Badosa Padrosa i el Poupurri 2026, sota la direcció musical de Josep Masferrer, "El Mestre". En acabar la cantada, es repartiran bunyols i vi dolç de forma gratuïta per a tothom.

El diumenge 5 d'abril, la cantada del cor es durà a terme en diversos espais del municipi. A dos quarts d'onze del matí serà a la Residència Geriàtrica Sant Salvador d'Horta. A tres quarts de dotze, a la plaça Sant Sebastià, s'iniciarà una cercavila amb la cobla La Flama de Farners, amb un recorregut que passarà per diversos carrers i places fins arribar a la plaça Farners. A un quart d'una es farà una actuació a la plaça Firal i, a dos quarts d'una, a la plaça Farners. A la una del migdia tindrà lloc una ballada de sardanes a càrrec de la mateixa cobla.
També el diumenge 5 d'abril, a la una del migdia, se celebrarà el Gran Concert dels Cantaires de Farners a l'Auditori Municipal. L'entrada serà gratuïta, però caldrà reservar invitació anticipadament o a taquilla. El repertori serà el mateix que el de la cantada de dissabte, sota la direcció de Josep Masferrer, "El Mestre".

El dilluns 6 d'abril es reprendran les cantades de caramelles amb dues actuacions: a dos quarts de dotze del migdia a la residència Mas Moner i a dos quarts d'una del migdia a les escales del carrer Lluís Mon.

Finalment, el dimarts 7 d'abril se celebrarà la Festa del Cor de Farners a l'ermita de Farners, amb actes i activitats durant tot el dia.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.