diumenge, 10 de Maig de 2026
Andorra

Informació sobre la visita del copríncep francès Emmanuel Macron

Informació sobre la visita del copríncep francès Emmanuel Macron

Amb motiu de la visita oficial del copríncep d'Andorra, Excm. Sr. Emmanuel Macron, i d'acord amb el decret 135/2026 del 15-4-2026 establert pel Govern d'Andorra, us informem que dimarts 28 d'abril de les 12 a les 14:30 h instal·lacions i serveis comunals romandran tancats, a excepció de Circulació, Aparcaments, Oficines de Turisme, menjador de la Gent Gran, escoles bressol i guàrdies d'Aigües, d'Higiene, i de Sistemes d'Informació. L'objectiu de l'aturada és que la ciutadania pugui ser present a l'al·locució que el copríncep francès realitzarà a la Plaça del Poble d'Andorra la Vella.
 
Afectacions als aparcaments d'Encamp
Així mateix, dilluns 27 d'abril de les 15 h a les 19 h es prohibirà el pas a la zona de Ràdio Andorra i l'aparcament comunal de Prada de Moles quedarà tancat. L'aparcament horitzontal del costat del Rosaleda quedarà tancat dilluns 27 i dimarts 28 d'abril. 
Afectacions a les parades de bus de les línies L2 i L4 
Dilluns 27 d'abril de les 18:45 h a les 19:45 h la parada 727/728 Central de Feda queda anul·lada, i dimarts 28 d'abril de les 14:15 h a les 16:30 h queden anul·lades les parades 211 comú d'Encamp i la 212 Rosaleda. 
 

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.