Cassà de la Selva. Cassà de la Selva inaugura diumenge el parc d'El Surolí, en homenatge a Xavier Carbó Maymí

Cassà de la Selva farà la cloenda de l' Any 2018, Centenari de Xavier Carbó Maymí (1893-1918) aquest diumenge amb un programa d'actes que arrencarà a les 11 del matí amb la inauguració del parc temàtic El Surolí, en homenatge al clergue, poeta, filòleg, etnògraf i traductor dels clàssics. El parc està situat al xamfrà del carrer de Pla de l'Estany amb el carrer Xavier Carbó, al costat del cementiri.
A la nova zona s'hi han instal·lat bancs i properament s'hi col·locaran taules de picnic.

Després de la inauguració del parc, les activitats continuaran a les 12 del migdia amb una missa a l'església parroquial de Sant Martí que presidirà el bisbe de Girona, Francesc Pardo, en memòria de la pandèmia de grip que, ara fa cent anys, va causar 50 víctimes, entre elles Xavier Carbó Maymí, que tenia 25 anys.

Una ofrena floral al cementiri tancarà un any d'activitats dedicades a fer memòria de l'il·lustre cassanenc que va fer aportacions a la llengua catalana i a tot el país.

1542967422suroli1.jpg
1542967422suroli2.jpg