Lloret de Mar. La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lloret regala senyeres per guarnir la vila per la Diada Nacional de Catalunya

Les senyeres s’han començat a repartir aquesta setmana i el nombre de banderes és limitat

Amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya i per tal de guarnir la vila, la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lloret de Mar regala senyeres a tots els lloretencs que ho desitgin. Per obtenir una senyera cal adreçar-se a la Unitat de Promoció Cultural de l’Ajuntament, situada a l’edifici de Can Saragossa, aportant el DNI on s’acrediti la residència a Lloret de Mar.

Només podran recollir una senyera aquelles persones que no ho han fet els anys anteriors. L’horari de recollida és de dilluns a divendres de deu del matí a dues del migdia i el nombre de senyeres és limitat.

Font: Ajuntament de Lloret de Mar