Riudellots de la Selva. Nova campanya d'implantació del compostatge casolà a Riudellots de la Selva

Els 'compostaires' es beneficien d'un 20% de la taxa d'escombraries

Emmarcat dins la campanya 'A la Selva fem compost', el Consell Comarcal de La Selva amb la col·laboració de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Riudellots, ha organitzat un taller de compostatge adreçat als veïns que disposin d'un hort o jardí i vulguin fer-se 'compostaires' o a persones que ja ho siguin i vulguin millorar el seu procés.

El taller ha tingut lloc aquest dimecres 16 de desembre a la Sala Polivalent. Per a esdevenir  'compostaire' els interessats cal que s'adrecin a les oficines de l'Ajuntament amb la sol·licitud degudament complimentada i pagar una fiança de 20 o 40 € en funció de la capacitat del compostador.

'Les llars compostaires de Riudellots de la Selva, a més a més de fer-se el seu propi compost per enriquir la terra, són beneficiàries d'un descompte del 20 % sobre la taxa d'escombraries municipal' tal i com a explicat la regidora de Medi Ambient, Carme Camps.

58 "compostaires'

Actualment a Riudellots de la Selva hi ha un total de 58 llars que participen d'aquesta campanya comarcal que pretén realitzar actuacions de millora en la recollida de la faracció orgànica i implantar el compostatge casolà.

Fotografia del taller realitzat aquest dimecres, amb l'alcaldessa Montserrat Roura i la regidora de Medi Ambient, Carme Camps.

1450429204foto 4.JPG