Riudellots de la Selva. L'Ajuntament segueix executant les obres d'asfaltatge del polígon industrial

Aquesta setmana s'ha aprovat inicialment el projecte de les fases 2, 3 i 7

El pressupost total és de 395.212,20 euros

El Ple de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva, celebrat aquest dilluns, ha aprovat inicialment, per unanimitat, les fases, 2, 3 i 7 del projecte d'arranjament de l'asfaltatge del polígon industrial de Riudellots de la Selva.

Les obres consisteixen en arranjar i reparar l'asfaltatge dels sectors, 2, 3 i 7 del polígon que corresponen a diversos trams de l'Avinguda Mas Pins i de l'Avinguda Mas Vilà.

Amb aquesta aprovació inicial, l'Ajuntament de Riudellots de la Selva segueix amb l'execució de totes les fases del projecte global d'asfaltatge i millora del polígon industrial.

El regidor d'Obres, Josep Mª Corominas ha destacat 'que des de l'Ajuntament seguim amb el nostre compromís de millorar el Polígon Industrial del municipi, amb la voluntat de fer-lo més atractiu i competitiu tant per a les empreses ja ubicades, com per a les noves que es vulguin establir al polígon'

El projecte es sotmetrà a exposició publica durant trenta dies.

Darreres actuacions realitzades

El passat de maig van finalitzar les obres d'asfaltatge corresponents a les fases 4, 6, 7 i 8 del Polígon Industrial de Riudellots de la Selva. Els treballs van consistir en la reparació i re asfaltatge del paviment així com la millora de la senyalització horitzontal.

A finals del 2014 va executar-se l'asfaltatge de l'Avinguda Mas Pins, entre els carrers Arboç i Ginesta.