Riudellots de la Selva. Tastets i degustacions al Mercat Ecològic de Riudellots de la Selva

El canvi d'ubicació i les degustacions als veïns i visitants han donat un impuls al Mercat Ecològic quinzenal de Riudellots de la Selva.

L'Àrea de promoció econòmica de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva segueix apostant per promoure el Mercat Ecològic de la Selva.

Per fer-ho, s'han repartit entre tots els veïns del poble uns vals que donen dret a un tastet de producte ecològic.

El proper mercat, tindrà lloc aquest dissabte 25 d'octubre durant tot el matí, de les 9:30 a 13:30 h a l'aparcament situat a peu de carretera on cada dilluns s'hi celebra també el mercat setmanal.

El mercat pretén fomentar el consum ecològic i de proximitat oferint productes amb certificació CCPAE i verificats per la Fundació Emys, entitat encarregada de la gestió i organització del mercat.

El mercat ecològic és una iniciativa conjunta dels municipis de Riudellots de la Selva i Caldes de Malavella que alternen la celebració cada setmana.

A Riudellots el mercat té lloc cada segon i quart dissabte de cada mes.

Entre les parades s'hi poden trobar tota mena de productes  ecològics i de proximitat com ara verdura, fruita, llegum, pasta, pa, ous, carbó, iogurts, embotits, carn, carbó ...

Des de l'Ajuntament de Riudellots de la Selva 'es vol potenciar el mercat i consolidar-lo com a mercat de referència a la comarca tan, pels propis veïns com pels visitants' tal i com ha explicat el regidor de promoció econòmica Lluís Barnés.

Per fer-ho s'aniran incrementant el nombre de parades i s'organitzaran periòdicament activitats com ara xerrades, tallers i sortejos.

1414130405image1.JPG